Mölke
Veelgestelde vagen

Veelgestelde vragen

Betaling

– Mag ik ook bij vertrek betalen ?

Het is niet mogelijk om bij vertrekt of achteraf te betalen. Je kunt vooraf of uiterlijk bij aankomst betalen. De betaling dient bij ons binnen te zijn voor wij je de sleutel van jouw accommodatie op kampeerplaats kunnen overhandigen.

– Wanneer moet ik betalen ?

Wanneer je bij ons een reservering hebt gemaakt ontvang je van ons een bevestiging met daarin de bijbehorende factuur. Je kunt vooraf betalen door de betaal link in jouw bevestiging te volgen, het geld wordt dan automatisch aan ons overgemaakt. Je kunt ook bij aankomst betalen met pin, creditcard of contant.


Faciliteiten

– Moet ik vooraf reserveren in het restaurant?

Indien je wenst te dineren in ons dinercafé raden wij aan om een reservering te maken. Dit zodat je verzekerd bent van een tafel. Wil je reserveren? Dit kan hier

– Moet ik vooraf reserveren voor  het bowlen?

Indien je wenst te bowlen adviseren wij je om een bowlingbaan te reserveren op de gewenste tijd. Dit zodat je verzekerd bent van een baan op jouw tijdstip. Je kunt dit vooraf regelen maar dit mag ook bij aankomst of tijdens jouw verblijf. Wil je reserveren? Maak dan hier een reservering

– Moet ik reserveren indien ik een fluisterbootje of kano wil reserveren?

Ja een reservering voor onze bootjes en kano’s is gewenst. De belangstelling is erg groot, dus zonder reservering heb je grote kans dat er geen mogelijkheden zijn. Het vaarseizoen is van 1 april tot 1 november. Je kunt telefonisch reserveren 0548-512743 per e-mail info@molke.nl of online. Tijdens jouw verblijf kun je reserveren bij de receptie of recreatiebalie.

– Is het zwembad voor iedereen toegankelijk?

Het zwembad is alleen toegankelijk voor parkgasten. Het is geen openbaar zwembad, dus voor gasten uit de omgeving is het helaas niet mogelijk om hier te zwemmen. Bij het zwembad is geen toezicht, dus ons advies is om als ouders met jouw kind mee te gaan naar het zwembad.

– Is de buitenspeelplaats vrij toegankelijk? 

Voor parkgasten is de binnenspeeltuin vrij toegankelijk. Dineer je in ons restaurant of heb je een bijeenkomst/feestje in ons partycentrum, ook dan is de binnenspeeltuin vrij toegankelijk.

Kom je alleen met jouw (klein)kinderen spelen in onze binnenspeeltuin en verblijf je verder niet op ons park? Dan is een consumpties in ons restaurant verplicht.

– Mogen wij van de faciliteiten gebruik maken als wij eerder aankomen?

Indien je voor 16:00 uur arriveert en nog niet kunt inchecken is het natuurlijk mogelijk om al gebruik te maken van onze faciliteiten. Meld bij de receptie dat je bent gearriveerd en je ontvangt de benodigdheden voor onze faciliteiten.


Reserveren en annuleren

– Kan ik mijn reservering nog annuleren?

Voor reserveringen en annuleringen gebruiken wij de Recron voorwaarden, hierin staat precies vermeld welke mogelijkheden er zijn betreft het annuleren van jouw reservering. Je kunt ook een annuleringsverzekering bij ons afsluiten. In dit geval kun je jouw reservering tot de dag van aankomst kosteloos annuleren, mocht je vooraf betaald hebben krijg je van ons het betaalde bedrag retour.

– Kan ik ook een voorkeursplek aangeven bij mijn reservering?

Indien je op een gewenste plek wilt verblijven kun je dit (indien nog beschikbaar) zeker reserveren. Hiervoor betaald je € 25,00 voor, en dan ben je verzekerd van deze plaats. Dit kun je online bij jouw reservering aangeven maar je kunt hiervoor ook contact opnemen met onze receptionistes 0548-512743.

– Kan ik optioneel reserveren?

Je kunt bij ons ook optioneel een reservering maken. Deze is dan (afhankelijk van de drukte en de gewenste periode) een aantal dagen beschikbaar. Je bent je dan in de gelegenheid om deze reservering vrijblijvend daadwerkelijk te reserveren of te annuleren. Voor het eventuele annuleren worden dan geen kosten in rekening gebracht.

– Waarom moet ik een IBAN nummer invullen?

Op ons vakantiepark hoef je geen borg meer te betalen, in plaats daarvan vul je voor ons het SEPA formulier in. Deze bestaat uit jouw adresgegevens + jouw IBAN-nummer. Dit formulier vervangt de borgsom. Mocht er achteraf schade zijn in jouw accommodatie of er missen spullen, dan kunnen wij aan de hand van dit formulier met je in contact komen om de schade te verhalen.

– Geboekt bij Booking.com en het aantal personen klopt niet?

Het komt bij booking.com wel eens voor dat het daadwerkelijke aantal personen niet klopt met het aantal wat in jouw reservering staat. De exacte reden hiervan is niet te achterhalen. Mocht dit bij je het geval zijn, geef dit dan per e-mail info@molke.nl of telefonisch 0548-512743 door aan onze receptionistes. Zij zullen het aantal personen voor je wijzigen, waardoor jouw reserveringsbedrag ook wijzigt.

– Zijn er accommodaties geschikt voor mindervaliden?

Onze Reggechalet is speciaal ingericht voor mindervaliden of mensen die slecht ter been zijn. Deze accommodatie is geschikt voor 6 personen en beschikt over extra brede deuren, 1 hoog-laag bed en badkamer en toilet zijn voorzien van beugels.


Verblijf

– Hoe laat moet ik uitchecken?

Je kunt uitchecken tot 10.00 uur, de sleutel van jouw accommodatie dient te worden ingeleverd bij de receptie. 

– Waar kan ik parkeren?

Bij elke accommodatie of kampeerplaats, mag 1 auto worden geparkeerd (met uitzondering van het autovrije kampeerveld). Kom je met meerdere auto’s, dan kunnen de overige auto’s worden geparkeerd op de centrale parkeerplaatsen vooraan ons vakantiepark. Het parkeren op ons vakantiepark en bij de accommodaties is kosteloos.

– Zijn huisdieren toegestaan?

In elke accommodatie of kampeerplaats is 1 huisdier toegestaan (met uitzondering van de accommodaties met een sauna, de boomhut en groepsaccommodaties). Voor het meenemen van jouw huisdier betaal je extra. Indien je jouw huisdier meebrengt dien je dit bij reservering aan te geven, wij zorgen namelijk voor een warm welkom voor jouw huisdier. De kosten om een huisdier mee te nemen zij €21,00- eenmalig en €3,00- per dag.

–  Hoe kan ik inchecken buiten de openingstijden van de receptie?

Lukt het niet om tijdens de vaste tijden in te checken, dan is dit natuurlijk geen probleem. Laat dit vooraf wel even weten, zodat onze receptionistes met je kunnen afspreken hoe laat je zult arriveren. Check op onze website de actuele openingstijden om te zien tot hoe laat de receptie geopend is.

– Hoe laat mag ik inchecken?

Inchecken voor een accommodatie is mogelijk tussen 16:00 en 17:00 uur. De kampeerplaatsen zijn vanaf 13:00 uur beschikbaar.